Cik daudz laika vajag sekmīga eBay veikala attīstībai?

Katra no interneta tirdzniecības platfromām ir atšķirīga tajā, cik daudz laika sanāk iesacējam patērēt darba uzsākšanai tajā. Kā arī, cik ilga būs tā saucamā “apgriezienu uzņemšanas” stadija – kad tiek sasniegti noteikti pārdošanas apjomi. Tas tev ļauj pieņemt lēmumu par to vai ir vērts turpināt tālāk, kā arī prognozēt savu attīstības stratēģiju.Lasīt tālāk

Īss ceļvedis par maksājumiem e-komercijā

Sadarbībā ar uzņēmumu CLEARHAUS turpmāk tev piedāvāsim rakstus par maksājumiem e-komercijā. Kā pirmo piedāvājam A/S CLEARHAUS pārstāvja Elīnas Ušakevičas ievada rakstu par to, kā darbojas maksājumu veikšanas sistēmas internetā.

E-komercija pati par sevi ir diezgan viegli saprotama: respektīvi, e-komercija ir preču vai pakalpojumu tirdzniecība, kurā preču apmaiņa pret maksājumiem notiek internetā.
Lasīt tālāk

Kāpēc ir svarīgi būt reģistrētam AMAZON BRAND REGISTRY?

Nu jau prakstiski visiem ir zināms, ka AMAZON ir viena no pasaules lielākajām tirdzniecības platformām. AMAZON tirgū ir pieejami vairāk kā 400 miljonu produkti, tiek veiktas vairāk par 25 miljoniem transakciju dienā. Nav nekāds pārsteigums, ka tieši tapēc AMAZON platformu savā biznesa attīstībā sāk izmantot vairāk un vairāk uzņēmēji, gan jauni, gan jau pieredzējuši.
Lasīt tālāk

3 iemesli, lai veidotu savu interneta veikalu ar MOZELLO

Meklējot informāciju par iespējām uzsākt savu biznesu internetā, izveidojot savu interneta veikalu, noteikti esi ievērojis, cik daudz ir pieejami dažādi rīki un sistēmas. Iesācējam viss šis informācijas daudzums dažreiz var izrādīties “par daudz” un kļūt par iemeslu idejas realizēšanas apturēšanai uz nenoteiktu laiku.
Lasīt tālāk

3 biežākās kļūdas, ko pieļauj AMAZON pārdevēji

Veiksmīgākie AMAZON pārdevēji vienmēr meklē iespējas, kā uzlabot savu preču piedāvājumu un to sekmīgu virzību tirgū. Bieži vien, kad esi ierauts sava biznesa ikdienas rutīnā, paliek grūtāk pamanīt kļūdas stratēģijā vai ieviestajos darbības pasākumos. Tas ar laiku var mazināt tavu konkurētspēju attiecībā pret citiem pārdevējiem, vai padarīt tevi par lēnu, reaģējot uz aktuālajām AMAZON tirgus izmaiņām.
Lasīt tālāk

Kā lietot Amazon SEARCH TERMS lauku listingā?

Katram, kurš tirgo savas preces AMAZON, ir svarīgi, lai viņa produkti tiktu atrasti pircēju meklējumos. Kas ietekmē šo meklējumu rezultātus? Daudzas lietas. Viena no tām ir tava preces piedāvājuma (listing) kvalitāte. Veiksmīga listing pamatā noteikti ir preces nosaukums (title), īss un precīzs galveno produkta īpašību un rādītāju uzskaitījums (bulletpoints), kā arī pats preces apraksts (product description).
Lasīt tālāk