Viss, kas jums jāzina par One Stop Shop (OSS) nodokļu deklarēšanas režīmu
Atkarībā no biznesa, uzņēmējam ir jābūt informētam par dažādu izmaiņu piemērošanu, kas turpmāk ietekmē tā uzņēmējdarbību. Ar 2021. gada 1. jūliju Eiropas Savienībā spēkā stāsies jaunie noteikumi e-komercijas jomā. Ieviestās izmaiņas paplašina MOSS tvērumu ar vienas pieturas aģentūras (one stop shop (OSS)) režīmu un paredz jaunu īpašo režīmu importa e-komercijas darījumiem. Šos darījumus turpmāk būs jādeklarē nevis parastajā PVN deklarācijā, bet gan kādā no triju OSS īpašo režīmu PVN deklarācijām. Šajā rakstā varat atrast visu nepieciešamo informāciju par OSS izmantošanu gan tiešsaistes pārdevējiem, gan elektroniskajām saskarnēm.
Kas ir Affiliate Marketing un kā tas darbojas?
Affiliate marketing ir uz internetu balstīta pārdošanas sistēma, kurā emuāru autori, ietekmētāji un citi satura radītāji saņem komisijas maksu, ja tie izvieto trešās puses pakalpojumu sniedzēja reklāmu, uz kuru lietotājs reaģē, pamatojoties uz satura veidotāja ieteikumiem. Šis mūsdienu ieteikumu jeb mutvārdu mārketings ir izdevīgs un lielas izmaksas neprasošs veids, kā attīstīt biznesu internetā. Populārs affiliate marketing modelis ir, kad labi apmeklēts emuārs ievieto tā saukto ieteikuma saiti (affiliate link), lai palīdzētu savas vietnes apmeklētājiem veikt noteiktas darbības, piemēram, iegādāties konkrētu produktu vai reģistrēties noteiktam abonementam vai pastāvīgam pakalpojumam ieteicamajā resursā. Par katru šādu veiksmīgu ieteikumu emuara autors saņem atlīdzību no atteicīgās vietnes vai pakalpojuma sniedzēja.
Labā prakse preču atgriešanas procesā
Lai arī ar atgrieztajām precēm nepatīk nodarboties nevienam mazumtirgotājam, tā ir neatņemama ar tirdzniecību saistītas uzņēmējdarbības sastāvdaļa - it īpaši ap Ziemassvētku periodu. Neatkarīgi no tā, cik labs ir jūsu veikals, vienmēr būs cilvēki, kuri nebūs apmierināti ar preci vai kuriem vienkārši būs nepieciešamība atgriezt preci. Tomēr tam nevajadzētu atturēt jūs no pozitīvas attieksmes pret klientu un pretimnākšanas preču atgriešanas procesā. Tā vietā, lai uzskatītu to par liekām izmaksām vai darbu, uztveriet preču atgriešanu kā iespēju piesaistīt pircējus un padarīt viņus par lojāliem klientiem. Lai maksimāli izmantotu visu, ko sniedz preču atgriešana, atrodiet veidus, kā novērst pārāk lielus zaudējumus - labi sekojiet līdzi visiem darījumiem un uzturiet lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
Padomi, kā mazināt konfliktsituācijas klientu apkalpošanā - de-eskalācija
Katram, kas darbojas interneta tirdzniecībā agri vai vēlu nāksies saskarties ar neapmierinātiem klientiem (kuram vairak, kuram mazāk - bet tādi būs vienmēr). Līdz ar to veidosies zināmas problēmsituācijas. Mazākos uzņēmumos šīs problēmas parasti risinās pats uzņēmuma īpašnieks, lielākos uzņemumos tam būs norīkoti attiecīgi kompetentas personas. Personām ar lielāku klientu apkalpošanas pieredzi ir zināms, ka sastapties ar neapmierinātiem, dusmīgiem un aizkaitinātiem klientiem sanāk biežāk nekā tas daudziem varētu šķist. Parasti šīs dusmas vai neapmierinātība pārvēršas par nejauku izturēšanos, bieži vien nepamatotu un sliktu atsauksmju tirādi tirgotāja virzienā. Zinot, kā veiksmīgāk rīkoties ar klientu emociju uzplaiksnījumiem, varat panākt ievērojami labu rezultātu, kā arī dotāja brīdī neapmierināta nelabvēļa vietā iegūt lojālu un apmierinātu klientu turpmāk. Šajā rakstā sniedzam dažus padomus, kas palīdzēs jums atbildēt uz klientu pieprasījumiem un kā atrisināt emociānli sakāpinātas problēmas ar klientiem, un galu galā iepriecināt tos.
Svarīgas juridiskas lietas, kas jānokārto pirms interneta veikala izveidošanas
Tev ir lieliska ideja par e-komercijas biznesu. Esi jau izdomājis, ka tev būs interenta veikals, esi izskatījis un izvēlējies domēna vārdu un tagad esi gatavs virzīties tālāk. Bet, ja iepriekš tev nav bijusi pieredze tiešsaistes biznesa izveidē un vadīšanā, tad vēlamies tev norādīt uz dažām lietām, kurām vajadzētu pievērst uzmanību, lai nepalaistu garām nevienu no juridiskajām prasībām, kas saistītas ar jauna uzņēmuma izveidi un darbības uzsākšanu tiešsaistes vidē. Neizpildot pamata juridiskās prasības uzņēmējdarbības sākumposmā, tas vēlāk tev var izmaksāt daudz naudas un laika, un pat potenciāli draudēt ar uzņēmuma likvidāciju. Lai palīdzētu tev aptvert visus svarīgākos juridiskos aspektus un izvairīties no sarežģījumiem nākotnē, esam apkopojuši dažas juridiskās prasības, kas jāizpilda un jāņem vērā, uzsākot e-komercijas biznesu.
Īss ceļvedis Fulfillment pakalpojumos - 2. daļa
…turpinājums no pirmās daļas…
Īss ceļvedis Fulfillment pakalpojumos - 1. daļa
Veiksmīgiem e-komercijas uzņēmumiem visiem ir viena kopīga iezīme: lieliski pasūtījumu izpildes risinājumi. Uzņēmumam varētu būt labākais produkts pasaulē, tā mājaslapa nevainojami izstrādāta un pārdošanas vietne izcili ērta lietošanā. Tomēr, ja uzņēmuma izvēlētais pasūtījumu izpildes process nedarbojas nevainojami, minētie faktori neglābs šo uzēmumu no neveiksmēm un problēmām tiešsaistes biznesā. Viens no izšķirošajiem veiksmes faktoriem tiešsaistes tirdzniecībā ir tieši uzņēmuma spēja piedāvāt saviem pircējiem izcili ātru piegādi un maksimāli vienkāršu preču atgriešanas procesu, ko lieliski spēj nodrošināt tā saucamie Fulfillment centri - neatkarīgi uzņēmumi, kas piedāvā interneta tirgotājiem savus noliktavu un loģistikas pakalpojumus, tadējādi uzlabojot pasūtījumu izpildes kvalitāti.
Piecas e-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem
E-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem ne vienmēr ir acīmredzamas. Tūkstošiem organizāciju e-pasta mārketingu izmanto sava biznesa popularizēšanai un ieņēmumu palielināšanai. Ja esat izvēles priekšā vai pārņemts ar informācijas daudzumu, vēlamies palīdzēt jums noorientēties un sākt darbu šajā mārketinga jomā. Rakstā apskatīsim piecas e-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem.
E-komercijas jauninājumi 2021. gadā pielīdzināmi 2025. gada prognozēm
2020. gadā pasaulē digitālās komercijas ieviešana ir paātrinājusies vairākus gadus uz priekšu tikai dažu mēnešu laikā. Sociālā komercija, daudzkanālu tirdzniecības attīstība, veikalu pārveidošana un bezkontakta pakalpojumi ir e-komercijas tendences, kas viennozīmīgi būs arī daļa no 2021. gada inovācijām.
Īss ceļvedis par maksājumiem e-komercijā
Sadarbībā ar uzņēmumu CLEARHAUS turpmāk tev piedāvāsim rakstus par maksājumiem e-komercijā. Kā pirmo piedāvājam A/S CLEARHAUS pārstāvja Elīnas Ušakevičas ievada rakstu par to, kā darbojas maksājumu veikšanas sistēmas internetā.