10 iemesli, kuru dēļ var bloķēt jūsu Amazon kontu
19. dec. 2020,
Nav komentāru
Neatkarīgi no tā, vai esat pilna vai nepilna laika Amazon pārdevējs, jūsu galvenais rīks šajā biznesā ir pārdevēja konts. Ja konta darbība tiek apturēta, tad saskaraties ar produkta ierobežotu tirdzniecību. Rakstā apskatīsim dažas lietas, no kurām jums vajadzētu izvairīties, lai nepieļautu Amazon pārdevēja konta apturēšanu.
Neatpaliec! Amazon produktu sludinājuma optimizācija mobilām ierīcēm
18. sep. 2020,
Nav komentāru
Kad tiek
runāts par Amazon pilnekrāna un mobilo versijām, jāmin ka starp tām
ir vairākas atšķirības. Galvenokārt izšķir to, kā produkta
sludinajuma saturs tiek parādīts lietotājam, it īpaši virsrakstā,
produkta aprakstā un attēla sadaļās. Nebūs pārspīlēti teikts, ka
viedierīču e-komercija nav nākotne, tā ir tagadne. Nesenie
statistikas dati liecina, ka, piemēram ASV, Amazon mobilā
aplikācija apņem vislielāko tirgus daļu starp tiešsaistes
iepirkšanās aplikācijām un sasniedz jau vairāk 50 % no ASV
patērētājiem, ļaujot tam izkonkurēt pat tādu tirdzniecības milzi kā
Walmart. Tāpēc būtiska prioritāte katram Amazon pārdevējam ir
optimizēt savu produktu sludinājumus (listings) tā, lai tie būtu
pielagoti mobilājām ierīcem.
Kāpēc ir svarīgi būt reģistrētam AMAZON BRAND REGISTRY?
4. mai. 2019,
1 komentārs
Nu jau prakstiski visiem ir zināms, ka AMAZON ir viena no pasaules lielākajām tirdzniecības platformām. AMAZON tirgū ir pieejami vairāk kā 400 miljonu produkti, tiek veiktas vairāk par 25 miljoniem transakciju dienā. Nav nekāds pārsteigums, ka tieši tapēc AMAZON platformu savā biznesa attīstībā sāk izmantot vairāk un vairāk uzņēmēji, gan jauni, gan jau pieredzējuši. Platformas piedāvātās iespējas ir patiešām vilinošas. Tas ir arī viens no ātrākajiem veidiem, kā ražotājam vai privāta zīmola īpašniekiem maksimāli īsā laikā ievest savu produktu tirgū, un sākt ar to pelnīt.
2 metodes, kā ātri un bez maksas atlasīt atslēgvārdus savam AMAZON produktam
4. mai. 2019,
Nav komentāru
Veidojot sava produkta piedāvājumu (listing) AMAZON, viens no būtiskājiem tā elementiem, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība, ir piedāvājuma atslēgvārdi (keywords). Pareiza atslēgvārdu izvēle un pielietošana bieži nosaka to, cik veiksmīgs vai neveiksmīgs būs jūsu produkts tirgošanā AMAZON vidē. It īpaši, pastiprinoties AMAZON PPC reklāmu ietekmei uz produkta sekmīgu virzību un attīsītbu AMAZON tirgū, pareizu atslēgvārdu izvēle ir vēl jo vairāk aktuāla.
3 biežākās kļūdas, ko pieļauj AMAZON pārdevēji
4. mai. 2019,
Nav komentāru
Veiksmīgākie AMAZON pārdevēji vienmēr meklē iespējas, kā uzlabot savu preču piedāvājumu un to sekmīgu virzību tirgū. Bieži vien, kad esi ierauts sava biznesa ikdienas rutīnā, paliek grūtāk pamanīt kļūdas stratēģijā vai ieviestajos darbības pasākumos. Tas ar laiku var mazināt tavu konkurētspēju attiecībā pret citiem pārdevējiem, vai padarīt tevi par lēnu, reaģējot uz aktuālajām AMAZON tirgus izmaiņām. Balstoties uz mūsu pieredzi darbā ar klientiem, šājā rakstā aplūkosim 3 būtiskākās kļūdas, kuras atkārtojas visbiežāk. Papildus šai informācijai sniegsim dažus padomus, kā izvairīties no šīm kļūdām, lai tu varētu netērēt naudu tur, kur tas nav vajadzīgs.
Kā lietot Amazon SEARCH TERMS lauku listingā?
4. mai. 2019,
Nav komentāru
Katram, kurš tirgo savas preces AMAZON, ir svarīgi, lai viņa produkti tiktu atrasti pircēju meklējumos. Kas ietekmē šo meklējumu rezultātus? Daudzas lietas. Viena no tām ir tava preces piedāvājuma (listing) kvalitāte. Veiksmīga listing pamatā noteikti ir preces nosaukums (title), īss un precīzs galveno produkta īpašību un rādītāju uzskaitījums (bulletpoints), kā arī pats preces apraksts (product description). Visos šajos parametros ir jābūt ietvertiem galvenajiem atslēgas vārdiem (keywords), pēc kuriem tad potenciālie pircēji varētu atrast tavus produktus AMAZON meklētājā. Parasti ir iespējami daudz dažādi atslēgas vārdi, frāzes un to kombinācijas. Tos visus nevarēs salikt iepriekšminētajos laukos, veidojot produktu listing, jo katram no šiem laukiem ir pieejams tikai noteikts simbolu skaits, kurus var aizpildīt. Tieši šādiem gadījumiem tad arī ir paredzēts lauks SEARCH TERMS sadaļā KEYWORDS, pie listing veidošanas. Dažreiz tos mēdz saukt par “slēptajiem atslēgvārdiem”. Vai ir obligāti jāaizpilda šis lauciņs, veidojot listing? Ko tieši tur rakstīt? Kā tas var palīdzēt uzlabot jūsu produkta atrašanas iespējas? Par to visu talāk rakstā.
AMAZON STOREFRONT – kas tas ir un kā var palīdzēt pārdošanā?
23. apr. 2019,
Nav komentāru
Tie no jums, kas jau kādu laiku strādājat ar AMAZON platformu, noteikti esat pamanījuši, ka ir parādījusies jauna poga jūsu profila sistēmas izvēlnē – STOREFRONT. Kas ir šī salīdzinoši jaunā – pieejama Eiropas Amazon tirgos kopš 2017.gada beigām, AMAZON opcija? Kā tā darbojas? Vai tā ir pieejama visiem? Kā tā var palīdzet uzlabot pārdošanas rezultātus? Par šiem jautājumiem tad tālak mūsu rakstā.
Jaunākie ieraksti
-
Amazon vs Shopify: kuru izvelēties? - 2.daļa
30. dec. 2020 -
10 iemesli, kuru dēļ var bloķēt jūsu Amazon kontu
19. dec. 2020 -
Populārākie maksājumu apstrādes risinājumi Shopify platformā
19. dec. 2020 -
Amazon vs Shopify: kuru izvēlēties? - 1 daļa
20. okt. 2020 -
Neatpaliec! Amazon produktu sludinājuma optimizācija mobilām ierīcēm
18. sep. 2020 -
Saistībā ar COVID-19 AMAZON ievieš ierobežojumus FBA pakalpojumos
18. mar. 2020 -
STRIPE - tagad arī Latvijā!
10. sep. 2019