Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
KPSOL - e-komercija, konsultācijas un apmācības
  • Sākums
  • Pakalpojumi
  • Par e-komerciju
  • Par Amazon
  • Par Ebay
  • Par Shopify
  • Par mums
    • Noteikumi
    • Privātuma politika
    • Mūsu partneri
    • Kontakti

Kas ir ARBITRAGE e-komercijā?

6. apr. 2021, Nav komentāru

E-komercija gadu no gada piedzīvo lielu izaugsmi. Tomēr tas nesamazina iespējas arvien jauniem pārdevējiem izcīnīt savu vietu e-komercijas biznesa pasaulē. Viens no veidiem, kā to panākt, ir mazumtirdzniecības un tiešsaistes arbitrāža (Retail and Online Arbitrage). Tās piedāvā pārdevējiem ātru veidu, kā uzsākt savu pārdošanas biznesu bez ievērojama riska vai ieguldījumiem.

Lasīt tālāk »

Kā BREXIT ietekmē Amazon pārdevējus?

14. mar. 2021, Nav komentāru

Brexit - Lielbritānijas (Apvienotās Karalistes) “izstāšanās” no Eiropas Savienības (ES) dēļ Amazon paziņoja, ka tās Lielbritānijas Amazon pasūtījumu izpildes pakalpojums Fulfillment by Amazon (FBA) darbība ir nodalīta no pārējiem ES Amazon tirgiem. Līdz ar 2021. gada janvāri, kad Lielbritānijas izstāšanās no eiropas Savienības tika oficiāli pabeigta, tai vairs nav brīva piekļuve Amazon Eiropas vienotajam tirgum.

Lasīt tālāk »

Ko darīt, ja saņem negatīvu atsauksmi savam produktam Amazon

29. jan. 2021, Nav komentāru

Saņemot vienas zvaigznes atsauksmes, viens no labākajiem veidiem, kā novērst to negatīvo ietekmi, ir līdzsvarot tās ar pozitīvākām atsauksmēm. Lai saņemtu pozitīvākas atsauksmes no klientiem, kuri ikdienā pērk jūsu produktus, vienkārši un pieklājīgi jālūdz viņiem atstāt atsauksmi. Šāda pieeja ir efektīva un atbilstoša Amazon platformas noteikumiem.

Lasīt tālāk »

Kā kvalificēties Amazon prasībām rotaļlietu pārdošanai (pirms svētkiem)

6. jan. 2021, Nav komentāru

Lai arī tikko svētki ir pagajuši, nolēmām šo rakstu izveidot un ievietot tieši tagad - jaunā gada sākumā. Rotaļlietu kategorija ir mazliet īpašāka nekā citas Amazon kategorijas un prasa izpildīt dažas formalitātes, kas var izvērsties par laikietilpīgu pasākumu. Raksts liekam tagad, lai jums būtu vairāk laiks iepazīties ar šo tēmu, kā arī sagatavoties iespējamai rotaļlietu tirdzniecībai Amazon platformā. Gada beigās daudzi Amazon pārdevēji uzkrāj savas noliktavas un ar nepacietību gaida lielāko noietu, ko gada beigu patērētāju aktivitāte nesīs. Tomēr, katru augustu Amazon pārdevējiem tiek nosūts e-pasts, kas var nepatīkami pārsteigt tos, kuri šajā  jomā ir pavisam nesen.

Pārbaudi savu e-pastu augustā - ko raksta Amazon?

Lasīt tālāk »

10 iemesli, kuru dēļ var bloķēt jūsu Amazon kontu

19. dec. 2020, Nav komentāru

Neatkarīgi no tā, vai esat pilna vai nepilna laika Amazon pārdevējs, jūsu galvenais rīks šajā biznesā ir pārdevēja konts. Ja konta darbība tiek apturēta, tad saskaraties ar produkta ierobežotu tirdzniecību. Rakstā apskatīsim dažas lietas, no kurām jums vajadzētu izvairīties, lai nepieļautu Amazon pārdevēja konta apturēšanu.

Lasīt tālāk »

Neatpaliec! Amazon produktu sludinājuma optimizācija mobilām ierīcēm

18. sep. 2020, Nav komentāru
Kad tiek runāts par Amazon pilnekrāna un mobilo versijām, jāmin ka starp tām ir vairākas atšķirības. Galvenokārt izšķir to, kā produkta sludinajuma saturs tiek parādīts lietotājam, it īpaši virsrakstā, produkta aprakstā un attēla sadaļās. Nebūs pārspīlēti teikts, ka viedierīču e-komercija nav nākotne, tā ir tagadne. Nesenie statistikas dati liecina, ka, piemēram ASV, Amazon mobilā aplikācija apņem vislielāko tirgus daļu starp tiešsaistes iepirkšanās aplikācijām un sasniedz jau vairāk 50 % no ASV patērētājiem, ļaujot tam izkonkurēt pat tādu tirdzniecības milzi kā Walmart. Tāpēc būtiska prioritāte katram Amazon pārdevējam ir optimizēt savu produktu sludinājumus (listings) tā, lai tie būtu pielagoti mobilājām ierīcem.

Lasīt tālāk »

Kāpēc ir svarīgi būt reģistrētam AMAZON BRAND REGISTRY?

4. mai. 2019, 2 komentāri
Nu jau prakstiski visiem ir zināms, ka AMAZON ir viena no pasaules lielākajām tirdzniecības platformām. AMAZON tirgū ir pieejami vairāk kā 400 miljonu produkti, tiek veiktas vairāk par 25 miljoniem transakciju dienā. Nav nekāds pārsteigums, ka tieši tapēc AMAZON platformu savā biznesa attīstībā sāk izmantot vairāk un vairāk uzņēmēji, gan jauni, gan jau pieredzējuši. Platformas piedāvātās iespējas ir patiešām vilinošas. Tas ir arī viens no ātrākajiem veidiem, kā ražotājam vai privāta zīmola īpašniekiem maksimāli īsā laikā ievest savu produktu tirgū, un sākt ar to pelnīt.

Lasīt tālāk »

2 metodes, kā ātri un bez maksas atlasīt atslēgvārdus savam AMAZON produktam

4. mai. 2019, Nav komentāru
Veidojot sava produkta piedāvājumu (listing) AMAZON, viens no būtiskājiem tā elementiem, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība, ir piedāvājuma atslēgvārdi (keywords). Pareiza atslēgvārdu izvēle un pielietošana bieži nosaka to, cik veiksmīgs vai neveiksmīgs būs jūsu produkts tirgošanā AMAZON vidē. It īpaši, pastiprinoties AMAZON PPC reklāmu ietekmei uz produkta sekmīgu virzību un attīsītbu AMAZON tirgū, pareizu atslēgvārdu izvēle ir vēl jo vairāk aktuāla.

Lasīt tālāk »

3 biežākās kļūdas, ko pieļauj AMAZON pārdevēji

4. mai. 2019, Nav komentāru
Veiksmīgākie AMAZON pārdevēji vienmēr meklē iespējas, kā uzlabot savu preču piedāvājumu un to sekmīgu virzību tirgū. Bieži vien, kad esi ierauts sava biznesa ikdienas rutīnā, paliek grūtāk pamanīt kļūdas stratēģijā vai ieviestajos darbības pasākumos. Tas ar laiku var mazināt tavu konkurētspēju attiecībā pret citiem pārdevējiem, vai padarīt tevi par lēnu, reaģējot uz aktuālajām AMAZON tirgus izmaiņām. Balstoties uz mūsu pieredzi darbā ar klientiem, šājā rakstā aplūkosim 3 būtiskākās kļūdas, kuras atkārtojas visbiežāk. Papildus šai informācijai sniegsim dažus padomus, kā izvairīties no šīm kļūdām, lai tu varētu netērēt naudu tur, kur tas nav vajadzīgs.

Lasīt tālāk »

Kā lietot Amazon SEARCH TERMS lauku listingā?

4. mai. 2019, Nav komentāru
Katram, kurš tirgo savas preces AMAZON, ir svarīgi, lai viņa produkti tiktu atrasti pircēju meklējumos. Kas ietekmē šo meklējumu rezultātus? Daudzas lietas. Viena no tām ir tava preces piedāvājuma (listing) kvalitāte. Veiksmīga listing pamatā noteikti ir preces nosaukums (title), īss un precīzs galveno produkta īpašību un rādītāju uzskaitījums (bulletpoints), kā arī pats preces apraksts (product description). Visos šajos parametros ir jābūt ietvertiem galvenajiem atslēgas vārdiem (keywords), pēc kuriem tad potenciālie pircēji varētu atrast tavus produktus AMAZON meklētājā. Parasti ir iespējami daudz dažādi atslēgas vārdi, frāzes un to kombinācijas. Tos visus nevarēs salikt iepriekšminētajos laukos, veidojot produktu listing, jo katram no šiem laukiem ir pieejams tikai noteikts simbolu skaits, kurus var aizpildīt. Tieši šādiem gadījumiem tad arī ir paredzēts lauks SEARCH TERMS sadaļā KEYWORDS, pie listing veidošanas. Dažreiz tos mēdz saukt par “slēptajiem atslēgvārdiem”. Vai ir obligāti jāaizpilda šis lauciņs, veidojot listing? Ko tieši tur rakstīt? Kā tas var palīdzēt uzlabot jūsu produkta atrašanas iespējas? Par to visu talāk rakstā.

Lasīt tālāk »

AMAZON STOREFRONT – kas tas ir un kā var palīdzēt pārdošanā?

23. apr. 2019, Nav komentāru
Tie no jums, kas jau kādu laiku strādājat ar AMAZON platformu, noteikti esat pamanījuši, ka ir parādījusies jauna poga jūsu profila sistēmas izvēlnē – STOREFRONT. Kas ir šī salīdzinoši jaunā – pieejama Eiropas Amazon tirgos kopš 2017.gada beigām, AMAZON opcija? Kā tā darbojas? Vai tā ir pieejama visiem? Kā tā var palīdzet uzlabot pārdošanas rezultātus? Par šiem jautājumiem tad tālak mūsu rakstā.

Lasīt tālāk »

Jaunākie ieraksti

  • Viss, kas jums jāzina par One Stop Shop (OSS) nodokļu deklarēšanas režīmu
    20. jūn. 2021
  • Soli pa solim: Tiešsaistes veikala izveide ar Shopify
    4. jūn. 2021
  • Krāpšanās eBay platformā, no kuras jāizvairās jebkuram pārdevējam
    21. mai. 2021
  • Kļūdas, no kurām izvairīties, ja izmantojat tiešsaistes pārdošanas platformu Shopify
    14. mai. 2021
  • Kas ir Affiliate Marketing un kā tas darbojas?
    30. apr. 2021
  • Kas ir ARBITRAGE e-komercijā?
    6. apr. 2021
  • Labā prakse preču atgriešanas procesā
    25. mar. 2021

Sazināties ar mums:

Tālrunis: +371 20638563

e-pasts: [email protected].

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

(c) 2023 SIA KP SOLUTIONS