Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
KPSOL - e-komercija, konsultācijas un apmācības
  • Sākums
  • Pakalpojumi
  • Par e-komerciju
  • Par Amazon
  • Par Ebay
  • Par Shopify
  • Par mums
    • Noteikumi
    • Privātuma politika
    • Mūsu partneri
    • Kontakti

Populārākie maksājumu apstrādes risinājumi Shopify platformā

19. decembris, 2020 pl. 10:26, Nav komentāru

Tehnoloģiju attīstības rezultātā, 21. gadsimtā cilvēki arvien labāk ir iepazinuši e-komerciju. Tagad viss iepirkšanās process ir iespējams, izmantojot viedtālruni. Tā rezultātā klienti sagaida, ka iepirkšanās process būtu ērts un noritētu bez aizķeršanās, tajā skaitā bez maksājumu vārtejas problēmām. Labā ziņa ir tā, ka Shopify atbalsta vairākus risinājumus, kas var tikt izmantoti tiešsaistes veikalam. Šajā rakstā apskatīsim visas Shopify piemērotākās maksājumu vārtejas.


Kas ir Shopify maksājumu vārtejas?

Iepērkoties saimniecības preču veikalā, jums būs jāmaksā par savu izvēlēto preci veikala kasierim.

Tādā pašā veidā, kad klients pērk preci internetā, no viņa tiek sagaidīts, ka par to norēķināsies. Shopify maksājumu vārtejas risinājumi ir tiešsaistes / elektronisko norēķinu risinājumu veidi, kas klientiem ļauj samaksāt par precēm, kurus viņi iegādājas no jūsu e-komercijas veikala. Šie maksājumu risinājumi atļauj līdzekļus pārskaitīt no pircēja pārdevējam drošā un ērtā veidā.

Tādējādi, pirms klienti var samaksāt par produktiem, kurus vēlas iegādāties no jūsu veikala, jūsu maksājumu risinājums droši pārsūtīs klienta konfidenciālos maksājuma datus (kredītkartes / debetkartes un bankas konta datus) bankai un saņems no tās atbildi par to, vai darījums ir pieņemts vai noraidīts.

Runājot par lielākiem finanšu darījumiem, izvēlētais maksājumu vārtejas risinājums ir arī papildu pārbaude klientu kontiem, naudas apstrādei, ātruma modeļu analīzei, adrešu verifikācijas sistēmas (AVS) pārbaudēm, kā arī nodokļu summu aprēķināšanai.

Shopify piedāvā iespēju izvēlēties no vairākām maksājumu vārtejām, kas ir īpaši izstrādātas, lai atbilstu klientiem noteiktās ģeogrāfiskās vietās. Tāpēc kā tirgotājam jums jāizvēlas maksājumu vārteja, kas ir plaši populāra un pieņemama jūsu valstī. Šajā rakstā mēs aplūkosim tikai tās, kuras varētu būt aktuālas tieši Latvijā bāzētiem Shopify veikaliem.
 

Faktori, kas jāņem vērā, izvēloties Shopify maksājumu vārtejas risinājumu


Pirms izvēlaties Shopify maksājumu vārteju, jums jāapsver vairāki faktori, tostarp:

Starptautiskā pieejamība

Viena ievērojama e-komercijas priekšrocība ir iespēja sasniegt lielu starptautisku auditoriju neatkarīgi no uzņēmuma atrašanās vietas. Tāpēc, izvēloties maksājumu vārtejas risinājumu, vajadzētu ņemt vērā to, kur plānojat paplašināt savu e-komercijas biznesu, līdz ar to arī noteikt vārtejas risinājuma veidu, kurš vieglāk kalpotu jūsu mērķauditorijai. Tas nozīmē, ka izvēlētajai maksājumu vārtejai jābūt pieņemamai katrā valstī, kurā vēlaties paplašināt savu biznesu.

Turklāt ir skaidri jāapzinās, vai mērķauditorija tiek aptverta vietējā tirgū vai pasaules mērogā, kas nosaka, vai jums būs nepieciešama ārēja norēķinu lapa, kā arī jāzina, kādas valūtas veidu vēlaties pieņemt.

Maksājuma vārtejas risinājuma prestižs


Pārliecinieties, ka izvēlētajā maksājumu vārtejas risinājumā ir vairākas pozitīvas lietas. To var pārbaudīt, dodoties uz maksājumu vārtejas risinājumu veikala sākumlapu, produktu lapu vai pat norēķinu lapu un izlasot iepriekšējo klientu atstātās atsauksmes par maksājumu risinājumu. Varat vienlīdz lasīt citas atsauksmes par produktu no sociālo tīklu lapām, kā arī pat palūgt cilvēkiem, kuri jau izmanto konkrēto maksājumu vārteju, saprast, kā tas apkalpo esošos klientus.

Tas jums sniegs pēc iespējas vairāk informācijas, lai palīdzētu pieņemt galējo lēmumu. Kā uzņēmējam, ir svarīgi pārliecināties, ka ieguldītā nauda atmaksāsies un izvēlētais maksājumu vārtejas risinājums sniegs absolūtu gandarījumu un vislabākos rezultātus.
 

Krāpniecisku darījumu indentificēšanas iespējas

Sarežģītu identitātes krāpšanas shēmu skaits pieaug.

Tādēļ nepieciešams pārliecināties, ka izvēlētā maksājumu vārteja ir droša, un tai ir spēcīga iebūvēta riska un krāpšanas noteikšanas spēja, kas nodrošina labākas kvalitātes darījumus. Tas palīdzēs iegūt klientu uzticību, vienlaikus palīdzot izvairīties no krāpšanās ar maksājumiem.
 

Darījuma izmaksas


Shopify ir sava maksājumu vārteja. Bez tam visiem citiem trešo pušu maksājumu vārtejas risinājumiem var būt atšķirīga maksa. Daži maksājumu apstrādātāji iekasē ikmēneša summu.

Papildus tam jāņem arī vērā citi maksu veidi, piemēram, sākuma / gada maksa, atmaksas maksa, norēķinu maksa, gaidīšanas maksa, atcelšanas maksa, pārskata maksa u.c.

Apzinoties iepriekšminētās izmaksas, būs vieglāk orientēties, lai izvairītos no lieliem tēriņiem, kas varētu negatīvi ietekmēt uzņēmuma peļņu. Tādēļ galējai izvēlētajai maksājumu vārtejai vajadzētu būt par ļoti minimālām izmaksām.


Pieļaujamie karšu veidi

Izvēlētajai maksājumu vārtejai jāpieņem plašs globāli pieņemamu debetkaršu un kredītkaršu klāsts. Tai jāietver VISA, Mastercard, American Express u.c.
 

Top 3 Shopify maksājumu vārtejas Latvijā 

Stripe


Stripe, kas tiek uzskatīta par vienu no labākajām un populārākajām Shopify lietotāju vārtejām ASV, ir spēcīga un populāra Shopify maksājumu vārteja. Tā sniedz iespēju izveidot savu pielāgoto maksājumu sistēmu.

Īpašs ir tas, ka Stripe ir maksājumu pakalpojumu sniedzējs, kas nozīmē, ka tas nodrošina maksājumu vārteju tirgotāja kontam, kuru var koplietot vairāki tirgotāji.

Izmantojot Stripe, varat pieņemt visus galvenos maksājuma veidus, kā arī vairākus ārvalstu kredītkaršu tīklus un PayPal maksājumus. Tam ir skaidra struktūra, kas darbojas ar visām galvenajām e-komercijas sistēmām, un ir vienkārši lietojama saskarne.

Turklāt Stripe ir uz izstrādātāju vērsta maksājumu vārteja, kurā ar nelielu kodēšanu var tikt precīzi noregulēta maksājumu vārteja, lai tā atbilstošāk kalpotu jūsu biznesam. Var tikt izveidota firmas norēķinu lapa vai izveidots savs pielāgojams darījumu pārskats.

Stripe tagad ir pieejams vairāk nekā 30 valstīs un darbojas ar vairāk nekā 135 valūtām. Minētā maksājumu vārteja garantē arī darījumu drošību, datorizētu krāpšanas atklāšanas sistēmu un augstas klases informācijas šifrēšanu.

Stripe nepiedāvā cenu plānus, bet tā vietā maksu par atsevišķu darījumu:

  • 2,9% + 30 ¢ par darījumu ar kredītkarti ASV
  • + 1%, pieņemot starptautiskas kartes
  • Atmaksa 15 ASV dolāru apmērā par beztermiņa līgumu ar ikmēneša apmaksu
 

PayPal


Vēl viens populārs maksājumu vārtejas risinājums ir PayPal, kas tiek izmantots vairāk nekā 200 pasaules valstīs un kuram ir vairāk nekā 220 miljoni aktīvo lietotāju. Rīku ir ļoti viegli iestatīt, kā arī PayPal piedāvā gan bezmaksas, gan maksas tirgotāja konta iespējas.

PayPal ir tik plaši pazīstams, ka vairums gadījuma lietotājiem ir izveidoti savi PayPal konti, ko tie izmanto, lai apstrādātu maksājumus tīmeklī vai sadalītu rēķinu ar draugiem. Tas padara PayPal par vienu no tām maksājumu vārtejām, kuru būtu vērts izmantot savā interneta veikalā, turklāt Shopify iesaka iestatījumos iespējot arī PayPal Express Checkout.

Uzņēmumiem PayPal piedāvā trīs dažādus  maksājumu plānus:

  • PayPal maksājumu Standarts ar 2,9% + 30 ¢ par darījumu
  • PayPal Express Checkout ar 2,9% + 30 ¢ par darījumu
  • PayPal Payments Pro ar 2,9% + 30 ¢ par darījumu plus 30 ASV dolāri mēnesī 

Lai arī dārgākais, PayPal Payments Pro ir vispiemērotākais tā stabilitātes, elastīguma un zvanu centra atbalsta dēļ. PayPal Payments Pro piedāvā arī pielāgot visu norēķināšanās procesu, lai klientam nenāktos atstāt interneta veikalu pat ja tiem nav PayPal konta.

Tomēr jāņem vērā, ka PayPal nav īsti lēts tieši papildu 3,0% maksas par jebkuru valūtas konvertēšanu dēļ, kā arī ar 1,5% starptautisko darījumu maksu, lai saņemtu maksājumus no citas valsts. Minētie izdevumi ir neskaitot papildu maksu no Shopify par maksājumu pakalpojumu sniedzēja izmantošanu, kas nav Shopify Payments. 

Priekšrocība ir tieši šī risinājuma popularitātē. PayPal ļauj uzņēmuma tiešsaistes veikalam pieņemt PayPal, Venmo, PayPal Credit, galvenās debetkartes un kredītkartes, izmantojot tikai PayPal Checkout.

 

Paysera

 
Paysera sistēma darbojas 184 valstīs ar vairāk nekā 30 valūtām. Apmaksas logs ir iztulkots 18 valodās.

Tiek piedāvāta iespēja izvietot īpašo simbolu “Drošs maksājums tiešsaistē” un informēt savus klientus, ka iegādāties preces vai pakalpojumus jūsu interneta vietnē ir droši, jo lietojat Paysera izstrādāto risinājumu drošiem maksājumiem.

Paysera Checkout komisijas maksas ir vienas no zemākajām tirgū, un valūtas maiņa tiek piedāvāta pēc izdevīgiem maiņas kursiem situācijā, kad tiek saņemti pārskaitījumi no ārvalstu bankām un sistēmām.

Gadījumos, ja, uzstādot Paysera apmaksas veidus, rodas neskaidrības vai problēmas, ir iespēja sazināties ar Paysera IT speciālistu, kas palīdzēs tās atrisināt un sniegs bezmaksas konsultācijas.

Ar Paysera Checkout uzņēmuma klientiem būs pieejama plaša apmaksas veidu izvēle: Bank Link, MIP, maksājumu kartes, starptautiskās maksājumu sistēmas un tiešie Paysera maksājumi. Ja nepieciešams, viegli iespējams aktivizēt maksājumus ar SMS īsziņām un QR kodiem.

 

Secinājumi

 
Pareizā maksājumu vārtejas izvēle nodrošinās vienmērīgu norēķinu procesu, lai klients gūtu pozitīvu apkalpošanas pieredzi un būtu apmierināts. Svarīgs aspekts ir arī uzticamība un drošība, kas nepieciešama tiešsaistes darījumu veikšanai.

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Viss, kas jums jāzina par One Stop Shop (OSS) nodokļu deklarēšanas režīmu
    20. jūn. 2021
  • Soli pa solim: Tiešsaistes veikala izveide ar Shopify
    4. jūn. 2021
  • Krāpšanās eBay platformā, no kuras jāizvairās jebkuram pārdevējam
    21. mai. 2021
  • Kļūdas, no kurām izvairīties, ja izmantojat tiešsaistes pārdošanas platformu Shopify
    14. mai. 2021
  • Kas ir Affiliate Marketing un kā tas darbojas?
    30. apr. 2021
  • Kas ir ARBITRAGE e-komercijā?
    6. apr. 2021
  • Labā prakse preču atgriešanas procesā
    25. mar. 2021

Sazināties ar mums:

Tālrunis: +371 20638563

e-pasts: info@kpsol.lv.

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

(c) 2023 SIA KP SOLUTIONS